Veelgestelde vragen

Hoe kan ik contact opnemen met Marble Planner?
Hier vind je verschillende manieren om contact met ons op te nemen. 

Wat zijn de levertijden en verzendkosten?
Hier vind je alle informatie over de levering van je bestelling.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat moet ik doen?
Wat vervelend dat je geen bevestigingsmail hebt ontvangen! Helaas belanden mailtjes van orderbevestigingen nog weleens in je ongewenste mail/spambox. Had je daar al gekeken? Mocht de bevestigingsmail hier ook niet tussen zitten, neem dan contact met ons op via onze klantenservice. Wij zoeken dit graag voor je uit!

Ik heb mijn pakketje nog niet ontvangen, wat nu?
Elke bestelling wordt met veel liefde ingepakt. Daarna ligt de bezorging in handen van PostNL. Wij raden je aan om de track&trace code goed in de gaten te houden. Het kan voorkomen dat wegens de drukte je pakketje vertraging heeft opgelopen. Dit vinden wij heel vervelend, maar helaas hebben wij hier geen invloed op.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Hier vind je alle informatie die je nodig hebt om je bestelling te retourneren.

Kan ik een sale item retourneren?

Het is bij Marble Planner niet mogelijk om sale producten te retourneren.

Kan ik mijn bestelling omruilen?

Het is bij Marble Planner niet mogelijk om producten te ruilen.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Na het plaatsen van je bestelling is het niet meer mogelijk om deze online te wijzigen. Om te kijken wat er nog mogelijk is kun je altijd contact opnemen met info@marbleplanner.nl

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Na de betaling van de bestelling is het niet meer mogelijk om de bestelling te annuleren. Als er nog niet betaald is, kun je een mail sturen naar info@marbleplanner.nl om de mogelijkheden te bekijken.

Kan ik mijn verzendadres wijzigen?
Als de bestelling nog niet is overgeleverd aan PostNL is het wijzigen van het adres nog mogelijk. Je kunt het verzendadres wijzigen door te mailen naar info@marbleplanner.nl Vermeld hierbij je bestelnummer, het gebruikte adres en het nieuwe adres.

Op welke manier kan ik betalen?
Je kunt gebruik maken van iDeal, Bankaccount, Klarna, Paypall en Credit card. Alle betalingen worden op een veilige manier verricht doormiddel van Shopify Payments.